Ei bine, nu este nevoie sa plecati nicaieri pentru aceasta Invitatie. Ea se poate petrece in spatiul vostru interior si in apropierea imediata..

Ma intreb adesea in ultima vreme, cum lucrurile se petrec tot mai abrupt in exterior : alegeri, rezultate, razboaie, accidente.. cum pot sa comunic ce am de spus unor plaje cat mai largi ca intelegere, nu pentru vreo nevoie de putere.. este mai mult o consecinta a faptului ca „navighez” in medii foarte diferite.

Vad in jur multa frustrare, agresivitate, durere.. reactii „normale” „judecand ce se petrece in afara noastra. Deja evenimentele din afara noastra nu mai pot fi ignorate. Cumva, dau pe dinafara de agresivitate, ignoranta, suferinta..

Avem reactii peste reactii.Si reactii, iara…Viata ni se petrece si noi reactionam.

Intrebari – cu recomandari de meditat asupra lor inainte de a ne raspunde:
Credeti ca daca ne-am simti puternici si am crede ca putem schimba ceva in ce se petrece in afara noastra (sistem, mediu, global) am mai reactiona la fel (cu frustrare, manie, durere, ura, invidie, neputinta)? Daca am crede/simti/stii ca am facut tot ce am putut, am reactiona la fel?

Ce simtim si cum ne simtim (si nu ce gandim), cand incepe reactia-reactiunea in interiorul nostru?

Putem exploreza mult in mecanismele mentale/emotionale/energetice ce ne traiesc (pana cand devenim constienti) de ele, dar pana cand ajungem acolo si putem schimba ceva, consider important sa ne intrebam:

Posibil ca acea energie/timp/putere a reactiei/frustrarii sa o pot folosi in mod constructiv/pozitiv?
Posibil ca ceva din ceea ce fac eu zilnic, mecanic si fara sa vad consecinta, sa poata totusi afecta ce NI se petrece, in jurul meu.. familie, organizatie, comunitate? Cu rezultate pozitive sau nu?
Ce pot schimba in viata mea de zi cu zi, ce pot darui in jurul meu, care este zona mea de suficient confort (nu maxim, ci doar cat sa pot gestiona ce mi se petrece)  unde pot avea un impact pozitiv?

……………

Daca ar fi sa pot face ceva ce visez, ce ma pasioneaza, ce cred eu ca merita sa-mi investesc energia, CE as putea face acum in prezentul si viitorul apropiat?
(Daca mintea ghidusa re-actioneaza cu intentii de razboi-agresivitate, doar amintiti-i ca Pacea se face cu Pace si aduceti-o la locul ei. Pentru binele personal si al comunitatii in care traiti. Gasiti o activitate pozitiva in care sa va investiti energia si care poate aduce consecinte pozitive pe termen lung).

Va urma. Sunt multe de spus, facut, trait, pana cand Lumea ce o construim impreuna va putea fi mai blanda.

Acum posibil ca ea sa fie exact cat trebuie de buna pentru ca noi sa invatam Ceva important.

